Hodnocení knihy
Předškolní a primární pedagogika = Predškolská a elementárna pedagogika /
Málokdo pochybuje o tom, že v předškolním a mladším školním věku se pokládají základy, na nichž se bude postupně budovat celá vzdělanost dítěte. Kolektiv předních odborníků v této knize shromáždil nejnovější poznatky o psychologických a sociálních faktorech, které ovlivňují vzdělávání mladších dětí,...
Hlavní autor: | Kolláriková, Zuzana, 1946- |
---|---|
Další autoři: | Pupala, Branislav, 1965- |
Médium: | Kniha |
Jazyk: | Čeština Slovenština |
Vydáno: |
Praha :
Portál,
2010
|
Vydání: | Vyd. 2. |
Témata: |
LEADER | 02220nam a2200277 a 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | 61752 | ||
005 | 20200910233648.0 | ||
008 | 131128s2010----xr ---------u-------cze-d | ||
015 | |a cnb002121584 | ||
020 | |a 978-80-7367-828-9 (váz.) : |c 547.00 Kč | ||
040 | |a UOG505 |e AACR2 |9 1 | ||
041 | 0 | |a cze |a slo | |
080 | |a 37 | ||
100 | 1 | |a Kolláriková, Zuzana, |d 1946- |7 xx0000215 |4 aut |9 24969 | |
245 | 1 | 0 | |a Předškolní a primární pedagogika = |b Predškolská a elementárna pedagogika / |c Zuzana Kolláriková, Branislav Pupala (eds.) |
250 | |a Vyd. 2. | ||
260 | |a Praha : |b Portál, |c 2010 | ||
300 | |a 455 s. | ||
504 | |a Obsahuje rejstřík | ||
520 | |a Málokdo pochybuje o tom, že v předškolním a mladším školním věku se pokládají základy, na nichž se bude postupně budovat celá vzdělanost dítěte. Kolektiv předních odborníků v této knize shromáždil nejnovější poznatky o psychologických a sociálních faktorech, které ovlivňují vzdělávání mladších dětí, o koncepci předškolní a primární výchovy ve světě i v Čechách a na Slovensku, i o soudobém pojetí a cílech jednotlivých oblastí kurikula. Kniha je rozčleněna na 3 části: Sociální dimenze dětství a výchovy (vztahy rodiny a školy-hledání dialogu, vstup dítěte do školy, komuniace mezi rodinou a školou,..), Základní otázky předškolní a elementární výchovy (smysl předškolní výchovy a primárního vzdělávání, školní zralost dítěte, diagnostika a hodnocení žáka ve vyučování,…), Počáteční utváření kulturní gramotnosti (rozvoj literární gramotnosti, utváření matematického světa, příroda, sociální prostředí, děti a umění, …). Řada nových koncepcí a informací je slovenské i české veřejnosti v takto ucelené podobě představována poprvé. | ||
653 | 0 | |a pedagogika |a výchova |a předškolní |a primární |a vzdělávání |a děti | |
700 | 1 | |a Pupala, Branislav, |d 1965- |7 xx0000219 |4 aut |9 24970 | |
910 | |a UOG505 | ||
942 | 0 | 0 | |0 3 |6 _ |
999 | |c 61752 |d 61752 | ||
993 | |0 0 |1 420800157634 |4 0 |6 37_ |7 0 |9 87762 |a 382.90 |b 0 |c 157634 |d 2013-11-28 |e 17 |f DOSP |g 37 |h 547.00 |i OPA |j 127 |l DOSP |m 14 |n 0 |r 2024-03-27 |s 2024-01-04 |t 5 |w 2014-12-22 |y KN |z VA |v V |